onsdag 29 december 2010

Nyårslöften eller?

Sitter och funderar över det här med nyårslöften och undrar varför. En bekant till min bror uttryckte att han hade slutat med sina eftersom de aldrig hålls... Har själv väldigt sällan gett några direkta nyårslöften till mig själv. Däremot tycker jag det är kul och utmanande att ha målsättningar med det kommande året. Får väl använda nyårshelgen till att fundera vad jag verkligen vill få ut av 2011.

En sak är i alla fall klar, det blir inte klassikern under året... Vätternrundan är redan fullbokad så det spricker. Får fundera på om den ska planeras in för 2012 istället. Får ta mig i kragen och hålla koll på anmälningsdatumen under året. Möjligen ska jag ta mig iväg på Lidingöloppet till hösten för att klarat av mer än bara Vasaloppet av de fyra. Får som sagt fundera under nyårshelgen över mina målsättningar...

Inga kommentarer: