onsdag 20 juli 2011

Semesterfeeling

Efter fyra nätter på Danmarks västkust, närmare bestämt ett par kilometer söder om Hvide Sande på Nordsö Camping har en skön semesterfeeling lagt sig över mig. Att knö in hela familjen på sexton kvadrat i fyra nätter gör att man uppskattar hemmets bekväma tillvaro när man väl kommer hem. Vi hade dock sköna dagar där tjejerna fick göra Legoland under två av dem. Härligt att se så uppspelta damer få röja loss bland åkattraktioner och legolandskap.

Tyvärr var uppkopplingsmöjligheterna under all kritik, vilket iofs ledde till än mer av semesterfeeling. Dock känner jag mig sig så här morgonen efter totalt lost in space gällande nyheter och aktuella spörsmål. Frågan är om jag ska fortsätta i den härliga semesterfeelingen och den egna personliga kuvösen eller om jag ska ta mig i kragen och uppdatera mig...

Inga kommentarer: