söndag 18 oktober 2009

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv...

Wimmerbäcks senaste strömmar ur Spotify. Han får liksom till det där Wimmerbäck, riktigt skön låt... Känns som mitt eget liv har en liten smak av budskapet när jag står här vid vägskälet med flera intressanta vägar att ta...

Ska jag ta vägen mot eget företag och den intressanta satsningen det kommer att innebära. Här skulle jag få köra efter eget huvud. Den stora biten handlar ju om att få loss finansiering och välja storlek på etableringen. Är i alla fall övertygad att det skulle vara lyckat eftersom det blir unikt i Kalmar just nu...

Den andra vägen som ligger framför är den politiska. Ska jag ge mitt stora intresse sedan 17 år tillbaka chansen och ställa mig till förfogande för ett heltidsengagemang. Klart är i alla fall att det vore väldigt roligt att tillsammans med kamraterna inom socialdemokratin på södra Öland få till stånd ett majoritetsskifte och göra ett annat Öland möjligt!

Är det möjligt att färdas på båda vägarna samtidigt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är övertygad om att du kan gå båda vägarna, en kombination borde kunna funka. Då med stöttning på båda håll såklart!
/Mahlin