torsdag 8 oktober 2009

Glädje i natten...

Man ska glädjas åt det lilla var det någon vis person som myntade.

En liten sak att glädjas åt var kvällens möte med arbetarekommunerna på ön. Det är uppenbart att vi socialdemokrater från olika delar av ön har mycket att tillföra varandra och att vi tillsammans kan stärka våra positioner i respektive kommun. Nästan två timmars framåtsyftande diskussion kring utveckling och framtid talar sitt tydliga språk...

En andra liten sak att glädjas åt är att jag nu har fått Spotify installerat. Första låten ut blev Wimmerbäck och Jag får liksom ingen ordning... skön låt det där...

En tredje liten sak som glädjer mig är att jag fick ihop en pressinbjudan ang. Ölands badplatser. Hoppas att tidningar, radio, tv känner som många ölänningar att badplatserna är något som verkligen engagerar...

En sista sak som verkligen skulle glädja mig nu är en tre-fyra timmars sammanhängande sömn... men men det är nog att begära för mycket ;)

Inga kommentarer: