lördag 24 juli 2010

Borgliga Ölandspolitiker...

Fascineras av vissa borgliga Ölandspolitiker och deras iver att bemöta den socialdemokratiska opositionspolitiken på södra Öland... Under våren/sommaren har nu både Sven-Åke Svensson från Kristdemokraterna och vårt moderata kommunalråd Kent Ingvarsson lyckats med konststycket att besvara debattartiklar av mig i tidningar som inte ens har publicerat dem... lite väl ivriga kanske...

I veckan var det Barometerns debattsida som publicerade Sven-Åkes svar på min debattartikel trots att de för ngra veckor sedan aktivt valde att inte publicera min artikel om jobb och välfärd på södra Öland... Semestervikarier var förklaringen jag fick när det påpekades... För er som vill läsa artikeln finns den på min och Ilkos gemensamma Öland(s)bloggen!

Inga kommentarer: