fredag 2 mars 2012

På väg mot Mora!

Vaknar så sakta upp i gästsängen hemma hos mamma & Janne i Örebro. De andra sover fortfarande, det var bestämt att vi skulle gå upp om en halvtimme... Då ska lillebror ha en rejäl frukost färdigkomponerad för oss Vasaloppsladdare. Lyx att ha servicepersonal med som sköter kostbiten i år! Själv har jag som vanligt svårt att sova länge när jag är på väg. Det pirrar liksom i kroppen och jag önskar bara att det är dax. Tror jag alltid varit så, lite restless... Det kan liksom inte ske fort nog!

Om ca 1,5 h ska vi alla fall vara på väg. På väg till Mora för en upplevelse i fädrens spår. Mitt tredje Vasalopp och målsättningen är att jag, för förta gången, ska ta mig i mål innan det är mörkt. För dig som vill följa mig har jag startnummer 13 683. Kan verkligen rekommendera Vasaloppets egen app för det ändamålet, du hittar den på deras hemsida!

Inga kommentarer: