torsdag 29 mars 2012

Alla till Kalmar!

På lördag stundar premiär i årets fotbollsfest. Kalmar FF börjar borta mot Sundsvall men på annandag påsk blir det hemmapremiär mot AIK. En hemmapremiär som bjuder på toppmatch och säkerligen ett nytt publikrekord på Guldfågeln Arena, eller hur alla AIK-fans! Djurgården innehar ju det nuvarande och inte kan väl det stå sig en hel säsong...



Har i år dristat mig med att tippa utgången av årets Allsvenska. Tror och hoppas på en spännande och jämn säsong, antagligen prickar jag inte alla rätt i mitt tips men att mitt KFF tar hem guldet är ju både jag och Nanne Bergstrand överens om... Så här ser mitt tips ut...

1. Kalmar FF
2. Malmö FF
3. Elfsborg
4. AIK
5. Gefle
6. Helsingborg
7. Örebro
8. GAIS
9. BK Häcken
10. GIF Sundsvall
11. Syrianska
12. IFK Norrköping
13. Åtvidaberg
14. Mjällby
15. IFK Göteborg
16. Djurgården


Inga kommentarer: