lördag 26 februari 2011

Midnattstankar

Klockan börjar så sakta närma sig midnatt. Har haft en skön fredagskväll även om nu lilltjejen börjar hosta förskräckligt och antagligen lär ge oss en stökig natt... Men lite vitt vin och räkor framför en brasa kombinerat med Betnér på TV var verkligen fredagsmys a la TGI Friday. Försökte hitta de klipp jag själv uppskattade mest på Youtube efteråt utan framgång. Låg i stort sett dubbelvikt när han skämtade om SD:s förlåt till vår mångkulturelle kung och de svenska insatserna i Afghanistan.

Om några timmar tänkte jag bege mig till Svartbäcksmåla för en sista genomkörare på skidorna innan det bär av mot Mora, om en vecka är jag uppe och söndagen den 6 mars blir det en heldagstur. Ser verkligen fram emot det och hoppas att förutsättingarna blir lika bra som förra året. Just nu visar prognosen på en härlig dag med starttempratur i Sälen på -10 och sedan upp mot noll under dagen med sol och sedan någon minusgrad i målet i Mora...

Har fått några som undrat om mitt startnummer för att ha möjligheten att följa mig under loppet, det är 14231. Startar längst bak i fålla 10...

Inga kommentarer: