söndag 29 juni 2014

Så jäkla nöjd :)

Gårdagens halvmara under Malkars 21km blev en underbar upplevelse, en fantastiskt rolig tävling på en snabb och lättlöpt bana i pittoreska Kalmarmiljöer. En tävling som har potential att bli riktigt stor :) Visst hade jag åxå på känn att jag skulle kunna prestera ner mot 2h men när flytet och löparglädjen fanns där redan från start och höll i sig långt efter målgång var det inga problem att krossa mitt eget PB på distansen från Göteborgsvarvet förra året. Det nya personbästa blev 1:54, hela 20 min bättre än det gamla. Så jäkla nöjd!

Framförallt bär jag med mig en glädje i löpningen och som smittar av sig i det mesta annat i vardagen... Genom att jag nu använder Herbalife fullt ut i både vardagen och träningen finns en kraft och energi i kroppen som jag inte känt på många år. Underbar känsla :) Känns att livet vänder åt rätt håll och glädjen återvänder, beslutet att avbryta medicineringen med citalopram för några veckor var helt rätt. Känner ju en lycka till och med i att bli förbannad, men främst en livsgnista... Så jäkla nöjd!

Inga kommentarer: