onsdag 6 april 2011

Guldfågeln Arena, världsklass!

På måndag den 11 april sker så den efterlängade hemmapremiären på nya Guldfågeln Arena. Kalmar FF tar emot Djurgårdens IF. Igår anmälde jag mitt intresse att vara med och hjälpa till i hemmamatchorganisationen och redan idag var det en träff med alla läktarvärdar och rundvandring på Guldfågeln Arena. På måndag står jag i en av de tio ingångarna till arenan och scannar biljetter. Verkligen kul att få ge tillbaka till klubben i mitt hjärta! Hoppas på folkligt och fullsatt!

Guldfågeln Arena är verkligen en av de häftigaste arenor jag har varit på. Långt ifrån den största men helt klart en av de häftigaste där restaurangen med uteservering i nordvästra hörnet och KFF:s medlemspub längs östra sidan är två inslag som lyfter anläggningen. Bra sikt i stort sett överallt, inga pelare som skymmer. En arena i världsklass för KFF helt enkelt!

Inga kommentarer: