onsdag 6 juni 2012

Pajaseri och posteri...

Återigen en period med väldigt lite postande på bloggen. Hittar inte tiden eller inspirationen just nu. Det är under sådana här perioder jag ofta funderar på varför jag ska hålla liv i bloggen. Sedan kan jag ändå inte släppa den. Den är en underbar kanal för att skriva av tankar och upplevelser i. Får nog bara acceptera att jag blivit en postperiodare. Snart nalkas dock sommar och ledighet och med tanke på moderaternas nya partisekreterare lär det knappast saknas uppslag att skriva kring. Undrar om man får säga det utan att anklagas för att ingå i en central kampanj med avlönade partitjänstemän, men vilken pajas den där Kent P verkar vara. Får verkligen gratulera Örebroarna som slapp honom...

Idag ska det njutas av nationaldagsledighet. Ska snart ge mig ut på en kortare runda cykel. Det blir 2,5 mil för att försöka få lite tempo. Om lite drygt en vecka, fredag den 15 juni kl. 23.15 står jag på startlinjen i Motala med 30 mil framför mig. Formen känns rätt ok efter de två 12,5 milsrundorna runt södra Öland. Dock har de gjort att jag fått revidera min målsättning, mellan 13-14 timmar hoppas jag att jag klarar Vätternrundan på. Får väl ladda upp med ett "tjoho" så borde det gå vägen ;)

Inga kommentarer: