söndag 29 juni 2008

En regnig morgon på Öland

Sitter här en regnig morgon och ser på 4-ans barnprogram tillsammans med dottern samtidigt som jag jobbar lite. Har skickat iväg sista nyhetsbrevet inför semestern. Känns väldigt skönt att den snart är här även om den är full av projekt som jag inte riktigt vet hur jag ska hinna med.

Det är en lekstuga som ska bli klar, carporten ska målas liksom huset ska målas klart det som inte hanns med förra sommren. Min far med familj kommer på besök en vecka och mor min är väl i Borgholm mest hela sommaren. Dessutom ska det hinnas med en sväng upp till sörmland för att hälsa på släkt med Meja och hela familjen ska försöka hinna till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld. Är åxå sugen på att själv hinna över till Gotland och besöka Almedalsveckan för sjunde året i rad... Dessutom ska vi njuta av att bara ta det lungt hemma... det blir nog i alla fall en eller möjligen två dagar det...

Inga kommentarer: