fredag 11 juli 2008

Födelsedag och tårtbak...

Idag är det min trettioåttonde födelsedag och det är en rätt skön dag. Först vaknade jag av en entusiastisk dotter som vilja ge mig en ko... tack och lov bara på bild. Efter lite lugn och skön morron kom mor min för att passade Meja så jag kunde åka och klippa mig, gå på stan och ta en fika.

Nu har dem åkt upp till Borgholm för övernattning och jag är helt själv hemma och håller på med tårtbak inför det "stora" firandet imorgon. Det var bra länge sedan jag stod och bakade "min" specialtårta, faktiskt riktigt avkopplande när allt flyter på och man ska vänta en och en halv timma på att tårtbotten ska bli klar ;)

Ikväll blir jag och A-C m.a.o själva och ska spendera detta ovanliga tillfälle med en middag för två på Helené & Jörgen och därefter biopremiären för Mamma Mia. Känns som en skön födelsedag...

Inga kommentarer: